Verhuur

Wij verhuren tafels, banken en tenten voor allerlei soorten doeleinden. Daarnaast is ons clubhuis te huur voor andere scoutinggroepen voor een weekendkamp of zomerkamp. Ons terrein ligt op loopafstand van het station en het centrum.

Het gebouw beschikt over drie ruime zalen, een goede sanitaire voorziening en een ruime keuken. Er zijn vier parkeerplaatsen.
Rondom ons gebouw hebben wij een groot speelveld met vaste voetbaldoelen, een vlaggenmast en een beschutte kampvuurkuil. Daarnaast is er de mogelijkheid gebruik te maken van pionierpalen en van tonnen om vlotten mee te bouwen.

Op ongeveer 500 meter afstand ligt het Gouwebos, een groot bos met veel mogelijkheden voor buitenactiviteiten. Er is een groot voetbalveld, een basketbalveld en uiteraard een groot gebied aan bos waarin bosspelen gespeeld kunnen worden.

Vanuit ons clubhuis een dag naar de stad tijdens kamp is geen enkel probleem. Vanuit Boskoop komt u gemakkelijk in de grote steden van de Randstad. Gouda ligt op ongeveer 15 kilometer, Delft op 30 kilometer en Leiden op 20 kilometer afstand. Deze steden zijn allemaal met het openbaar vervoer te bereiken vanuit het station Boskoop Snijdelwijk. Dit station is te zien vanaf het terrein -ideaal dichtbij dus!

Verder zijn er in de omgeving verschillende activiteiten te boeken, zoals Klein Giethoorn in Hazerswoude-dorp. Daar kunt u boten huren en zelf varen. Ook is er de bowlingbaan in Alphen a/d Rijn, een klimmogelijkheid in Leiden of Attractiecentrum Zoetermeer. Er is voor iedereen wat leuks te vinden in onze omgeving!

Onderstaande tekeningen geven een plattegrond weer van het clubgebouw. De eerste tekening is van de begane grond, de tweede tekening is de eerste verdieping. Op de eerste verdieping is sinds april 2017 een nieuw lokaal bijgebouwd. Dit is op de plattegrond de lege ruimte links bovenin. beganegrond nieuwverdieping nieuw

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Mirjam Bleker. E-mail: verhuur@scoutingboskoop.nl